قالیشویی پاکسان شیراز در سراسر شیراز فعال است.

ساعات کار: شنبه-پنج شنبه (20-8) و جمعه (13-9)

لوگو قالیشویی پاکسان در شیراز

پذیرش 071 - 38 20 11 77

قیمت قالیشویی در شیراز


قالیشویی تمام مکانیزه پاکسان در شیراز نرخ ارائه خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستبافت ، گبه و موکت را در سال 1402 به شرح زیر اعلام میدارد. خدمات رسانی و قیمت سرویس های قالی شویی پاکسان در تمامی نقاط شهر شیراز یکسان است.

لیست قیمت خدمات قالی شویی شیراز در سال 1402 

ردیف عنوان سرویس هزینه
1 شست و شوی انواع فرش ماشينی  هر متر مربع 17,000 تومان
2 شست و شوی فرش دستبافت معمولی هر متر مربع 50,000 تومان
3 شست و شوی موكت معمولی هر متر مربع 10,000 تومان
4 شست و شوی موكت پالاز  هر متر مربع 12,000 تومان
5 شست و شوي گبه هر متر مربع 60,000 تومان
6 شستشوی مبل هر نفر 70,000 تومان

 

قیمت قالیشویی در شیراز سال 1402

قیمت شستشوی هر متر مربع فرش ماشینی در سراسر شیراز برای سال 1402 برابر با 17 هزار تومان تعیین شده است. به عبارتی هزینه شستشوی یک فرش ماشینی  6 متری برابر با 102 هزار تومان و هزینه شستشوی فرش ماشینی 9 متری برابر با 153 هزار تومان و هزینه  شستشو برای فرش ماشینی 12 متری برابر با  204 هزار تومان می باشد.

 

خدمات قالی شویی پاکسان شیراز

  1. شست و شوی انواع فرش های ماشینی و دستباف
  2. سرویس دهی یکسان به تمامی نقاط شهر شیراز
  3. استفاده از شوینده ها و ضد عفونی کننده های با کیفیت و استاندارد ایران
  4. خدمات مبل شویی و موکت شویی در منزل تحت نظارت مشتری

  

قالیشویی پاکسان شیراز 

 

چرا قالیشویی پاکسان شیراز را انتخاب کنیم؟

  1. تمام مکانیزه است و خبری از شستشوی دستی و نیمه مکانیزه نیست.
  2. عضو رسمی اتحادیه است.
  3. سرویس دهی به تمام نقاط شیراز دارد.
  4. تحویل قالی در اسرع وقت خواهد بود.
  5. بهترین و گران ترین مواد شوینده بازار استفاده می گردد.
  6. هزینه شفاف و طبق تعرفه اتحادیه اخذ می گردد.
  7. امکان تهیه فیلم و عکس از مراحل شستشوی قالی برای مشتری گرامی در صورت درخواست وجود دارد.
  8. طرح های تخفیفی و خدمات ویژه برای مشترکین جدید و قبلی اجرا می شود.

 

قالیشویی شیراز

  

چطور بهترین قالیشویی شیراز را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین قالیشویی از بین ده ها عنوان قالیشویی فعال در شیراز کار دشواری به نظر می رسد، اما جای نگرانی نیست چون مهمترین معیار های انتخاب یک قالیشویی خوب را در ادامه شرح خواهیم داد. اولین معیار مجاز بودن قالیشویی است به این معنی که قالیشویی مورد نظر شما عضو اتحادیه قالیشویی باشد و مجوز ها و استاندارد های لازم را کسب کرده باشد. برای اطمینان از این موضوع می توانید وضعیت مجوز قالیشویی مورد نظر را از اتحادیه استعلام بگیرید. معیار بعدی و بسیار مهم دیگر، به روز بودن تجهیزات و کارخانه قالیشویی مورد نظر است. تجهیزات مدرن و مکانیزه کیفیت شستشوی بسیار بالاتری دارند و قابل مقایسه با تجهیزات قدیمی تر و نسل های قبل نیستند. بنابراین قالیشویی مورد نظر شما باید تجهیزات مدرن و ضروری حال حاضر مانند دستگاه اتوماتیک شستشوی فرش، آبگیری لوله ای و سالن استاندارد هوادهی را داشته باشد. در این مورد می توان از قالیشویی پاکسان شیراز به عنوان یکی از نمونه های موفق و مورد اشاره در زمینه تجهیزات نام برد. معیار بعدی سابقه و قدمت قالیشویی است که نشان از پایداری و کیفیت کار مطلوب و مشتری مداری است. معیار آخر و بسیار مهم قیمت گذاری مصوب و شفاف خدمات است. برای آگاهی بیشتر مطلب کاربردی انتخاب بهترین قالیشویی شیراز را ببینید.

 

 

مراحل شستشوی قالی در قالیشویی مکانیزه

در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و ظهور دستگاه های شستشوی مکانیزه قالی کیفیت و ایمنی شستشوی فرش ها پیشرفت چشم گیری داشته است. قالیشویی مکانیزه پاکسان شیراز جزو اولین قالیشویی های مدرن و مکانیزه شده در شیراز است که همواره آخرین دستگاه ها و تکنولوژی های روز را در زمینه شستشوی قالی ها به کارخانه خود اضافه می کند تا شستشوی یا کیفیت تری را ارائه نماید. برای مشاهده صفر تا صد شستشوی قالی در قالیشویی مکانیزه پاکسان مطلب مراحل شستشو در قالیشویی پاکسان را ببینید.

 

قالیشویی مکانیزه پاکسان شیراز 

نکته قابل توجه یکسان بودن نرخ و تعرفه قالیشویی های سنتی و مکانیزه است. بنابراین منطقی است که شستشو را به قالیشویی های مکانیزه و مدرن بسپاریم. قبل از سپردن سفارش قالیشویی توصیه میکنیم برای آگاهی از مجوز دار بودن و سطح فعالیت قالیشویی ها  مطلب لیست قالیشویی های مجوز دار شیراز را حتماً ببینید.